O nás – RE/MAX reality

REMAX_99,8__ spokojnych_ zakaznikov

RE/MAX, najúspešnejšia sieť realitných kancelárií na svete, bola založená súčasným prezidentom RE/MAX International Davom Linigerem v roku 1973 v Denveri (Colorado, USA). V tej dobe si väčšina realitných maklérov ponechávala iba 50% zarobených provízií a majitelia realitných kancelárií mali priamu kontrolu nad všetkou ich prácou. Makléri boli rozčarovaní a demotivovaní. Väčšina z nich túto profesiu opúšťala do 2 rokov.

Liniger, ktorý bol sám realitným maklérom cítil, že musí existovať aj lepšia cesta a rozhodol sa svoje sny o spravodlivejšom realitnom systéme uskutočniť. Navrhol prevratný a inovatívny biznis model, ktorý kládol ľudí na prvé miesto a umožňoval uspieť ako maklérom, tak majiteľom realitných kancelárií. Svoju koncepciu nazval RE/MAX, akronym pre “real estate maximums”. Liniger a jeho žena Gail, ktorá bola tiež realitným maklérom, verili v úspech tejto novej unikátnej koncepcie. A podarilo sa im s ňou spôsobiť revolúciu. Dnes má RE/MAX viac ako 90 tisíc maklérov pracujúcich vo viac ako 7 tisícoch kanceláriách po celom svete.

Nepretržitý rast

1973 – Založenie spoločnosti
1976 – RE/MAX má už 100 maklérov
1977 – 480 maklérov – RE/MAX sa stáva najväčšou realitnou spoločnosťou v Denveri a expanduje do Kanady
1978 – 100 kancelárií s 1 000 maklérmi – teplovzdušný balón RE/MAX sa stáva logom firmy
1980 – 3 000 maklérov počas siedmych rokov na trhu
1984 – Po ďalších štyroch rokoch sa sieť rozrastá na 5 000 maklérov
1986 – RE/MAX otvára svoju 1000 realitnú kanceláriu a má 10 000 maklérov
1987 – RE/MAX je jednotkou v USA
1988 – RE/MAX sa stáva jednotkou tiež v Kanade, 20 000 maklérov v Severnej Amerike
1991 – Expanzia do Karibiku, kde je dnes RE/MAX najväčšou realitnou spoločnosťou
1992 – Expanzia do Mexika
1994 – Spustenie vlastnej satelitnej televízie RE/MAX pre severoamerickú sieť pobočiek
1995 – Expanzia do Južnej Afriky, Európy a Izraela
1996 – RE/MAX získava cenu “Franchise Relations Award” amerického časopisu Income Opportunities, ktorá je udelovaná najlepším franšízingovým spoločnostiam za vynikajúcu podporu, školenia a komunikačné služby poskytované majiteľom franšízingových licencií
2004 – RE/MAX má 100 000 maklérov, z toho v Európe takmer 6 000 maklérov vo viac než 1 000 kanceláriach
2005 – Rýchly rozvoj v postkomunistických štátoch strednej a východnej Európy, RE/MAX vstúpil do Českej republiky, Bulharska, Lotyšska, Litvy a Estónska. RE/MAX prekonal v r. 2005 hranicu 6000 kancelárií a 114 000 maklérov
2006 – RE/MAX vstupuje na Slovensko
2010 – RE/MAX vstupuje do Indie a Brazílie
2012 – RE/MAX vstupuje do Číny, Honk Kongu a Macaa
2013 – RE/MAX expanduje do Japonska
2014 – RE/MAX expanduje do Južnej Kórei

Najproduktívnejší realitní makléri

Základná koncepcia vyvinutá zakladateľom spoločnosti, Davom Linigerem, umožnila RE/MAX stať sa najproduktívnejšou organizáciou v oblasti realít na svete. Podľa dlhodobých štatistík majú realitní makléri RE/MAX v priemere viac skúseností a dokážu predať viac nehnuteľností ako ostatní makléri v odbore. Dave Liniger, ktorý sám patril k najlepším realitným maklérom, založil princíp fungovania svojich kancelárií okrem iného na rovnom rozdelení nákladov na prevádzku realitnej kancelárie medzi všetkých maklérov. Tým umožnil najproduktívnejším agentom podstatne zvýšiť svoje zárobky a vytvoril konkurenčný náskok kancelárií vďaka zdieľaniu synergií v nákladoch.

Majitelia realitných kancelárií tradične požadovali (a naďalej požadujú) od svojich maklérov odovzdanie väčšej časti z utŕžených provízií na pokrytie prevádzkových nákladov kancelárie. Tento tradičný systém bol výhodný pre začiatočníkov, maklérov pracujúcich na čiastočný úväzok a málo produktívnych maklérov. Dobrí a úspešní makléri však dokázali veľmi rýchlo rozpoznať svoju príležitosť a výhody nového systému a začali čoskoro nasledovať RE/MAX.

Zvýšenie podielu maklérov na zarobených províziách, unikátny systém vzdelávania, využitie spolupráce v rámci celosvetovej siete kancelárií RE/MAX a využitia synergie v marketingu a nákladoch umožnilo prijať do radov RE/MAX a následne aj dlhodobo udržať najlepších realitných odborníkov.

Úspech prináša úspech

Nová koncepcia priniesla ďalšie zaujímavé zistenia. Akonáhle začali skutoční profesionáli pracovať spolu v jednej kancelárii, ich schopnosti sa ďalej lepšili. Nastal klasický prípad známy napríklad z golfu, kedy sa vaša hra zlepší, akonáhle hráte s lepšími golfistami.

Systém RE/MAX mal pre celý odbor nesmierny význam a dnes je napodobňovaný celou radou imitátorov. Nikto z nich však nedosiahol taký úspech a profesionálnu úroveň, akú má RE/MAX a jeho realitní makléri. K dosiahnutiu dlhodobého úspechu totiž nestačí iba zavedenie iného spôsobu financovania a odmeňovania.

Neuveriteľný úspech spoločnosti RE/MAX doložený rokmi nepretržitého rastu (RE/MAX rastie nepretržite od svojho založenia) spočíva v unikátnom súhrne zvyšovania motivácie ľudí, ich vzájomnej podpory a spolupráce, dôrazu na profesionalitu prostredia, využívanie a nepretržité zdokonaľovanie najmodernejších predajných nástrojov. Spoločnosť RE/MAX vynakladá každoročne približne 1 mld. USD na reklamu a zisťovanie potrieb svojich klientov. Tieto skutočnosti sú niektorými z mnohých dôvodov, prečo je spoločnosť RE/MAX celosvetovo vyhľadávaná najlepšími realitnými maklérmi ako miesto pre ich kariéru.

Teplovzdušné balóny

Teplovzdušné balóny RE/MAX patria medzi najznámejšie logá v Severnej Amerike. Hoci sú balóny nezávisle vlastnené a prevádzkované, firemná “flotila” obsahujúca viac ako 100 balónov patrí k najväčším na svete.

História loga RE/MAX – teplovzdušného balónu – sa začala písať roku 1978, kedy sa jeden z regionálnych riaditeľov pokúsil o marketingový experiment a umiestnil pruh s nápisom RE/MAX na teplovzdušný balón. Posádka mala na sebe tričká s nápisom “Above the Crowd!” (Nad davy!) – Slogan vytvorený maklérmi RE/MAX. Neskôr sa v centrále RE/MAX v Colorade rozhodli, že pre svoju televíznu reklamu použijú tiež teplovzdušný balón voľne letiaci “Nad davmi”, keďže stelesňuje nezávislosť, slobodného ducha a profesionalitu organizácie RE/MAX. Táto reklama sa ukázala ako extrémne úspešná a teplovzdušný balón sa stal oficiálnym logom RE/MAX.

Charita

Hoci každá kancelária RE/MAX a každý región môže byť zapojený v iných neziskových projektoch či charite, oficiálnou aktivitou organizácie RE/MAX v oblasti charity je Children ‘s Miracle Network (CMN). Makléri RE/MAX už poskytli CMN nemocniciam po celom svete milióny dolárov.

Pridajte sa aj vy k nám 0948975800

Prečítajte si ďalšie zaujímavé informácie o našich realitných makléroch alebo o tom, aké sú naše výhody ak predaj bytu alebo kúpu bytu v Bratislave vám sprostredkujeme my.

Toggle

Header styles

Layouts

Reset default